Mikor érkezik meg a megrendelt termék?
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Amennyiben nincs raktáron a kiszállítás akár 10 munkanap is lehet. Ha 10 munkanap után sem érkezik meg a csomagod, kérjük, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A kiszállítás előtt minden esetben egy e-mailben értesítünk.
A csomagok szállításáért felelős futárszolgálat e-mailben küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhoz szállítás esetén a futár telefonon fog keresni a megadott telefonszámon a csomagod átvételével kapcsolatban.
Mit jelent, hogy a termék „előrendelhető” ?
A termék pillanatnyilag nincs a központi raktárunkban, de beszerzés alatt áll. Előrendelhető, tehát megrendelésed nyugodtan leadhatod a webáruházban, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. A csomagot azonnal feladjuk, amint beérkezik a raktárunkba, de a beszerzés miatt így a kiszállítási idő akár 10 napot is igénybe vehet.
Mit jelent a „30 napos GARANCIA”?
Ha a megvásárolt termék kipróbálás után nem nyerte el a tetszésed, vissza tudjuk Tőled vásárolni a kézhezvételtől számított 30 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként visszaküldöd a számlán szereplő címre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben a törvényben meghatározottak szerint Téged terhel! A termék árát banki úton tudjuk visszatéríteni számodra a termék visszaküldése után a csomagban vagy e-mail-ben mellékelt bankszámla számra.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, hogy a következő formanyomtatványt mellékeld a csomagba:
https://topbolt.hu/custom/topbolt/image/data/elallasi_nyilatkozat_minta.odt
A visszafizetés a törvényi szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.
Hibás terméket kaptam, mi a teendő?
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a számlán szereplő címre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!
A csomagba kérjük mellékelj egy levelet, amiben a kifogásod egyértelműen írd le.
A csere/javítás általában legkésőbb 15 napon belül megtörténik.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod vissza a címünkre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt NEM áll módunkban átvenni. A visszaküldés költsége pedig mindig esetben Téged terhel!
Több terméket rendeltem, de nincs mindegyik raktáron mikor kapom meg a csomagom?
Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Mi sérült terméket nem postázunk, de előfordulhat a szállítás során, hogy megsérül a csomagod. Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezután már Téged illet a felelőség a csomaggal kapcsolatban.
Mi történik, ha nem vagyok otthon amikor érkezik a futár?
Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán még 5 munkanapig átveheted a csomagot.